Strony internetowe jako narzędzie a nie tylko wizytówka – beskid WebLove

TODES wraz z ONLINE PARTNERS ma zaszczyt zaprosić na bezpłatne wydarzenie 21 listopada 2018 o godzinie 17:00. Spotkamy się w pięknym i historycznym miejscu Centrum Kultury i Sztuki „Dwór Kossaków” w Górkach Wielkich.

Będziemy omawiać następujące zagadnienia:

  1. Zachowanie użytkownika na stronie – czyżby mocno się upił?
  2. Bez mobila zapomnij o biznesie – dlaczego sekundy są ważne?
  3. Optymalizacja strony w liczbach – ile możesz dzięki niej zarobić
  4. Customer journey – podróż użytkownika po sieci
  5. My vs Konkurencja w Sieci – jak nas widzą, tak nas klikają
  6. Chcesz zrobić stronę? Myśl o użytkowniku!

Oprócz wykładów będzie jeszcze czas na networking.

Zarezerwuj miejse

 

Szczegółowy program

 

17:00 – Wstęp, przywitanie
17.05 – Zachowanie użytkownika na stronie – czyżby mocno się upił?
Grzegorz Zaleski
Certyfikowany Specjalista Google Ads
  • Co decyduje o zachowaniu odwiedzającego stronę www?
  • Co może mu przeszkadzać w znalezieniu tego, czego szuka?
  • Dlaczego użytkownik nie klika tam gdzie chcemy?
  • Jak wyznaczyć czytelną ścieżkę podróży użytkownika na stronie?
17.20 –  Bez mobila zapomnij o biznesie – dlaczego sekundy są ważne?
Szymon Madzia
Senior Web Deweloper
  • Trendy związane z użyciem telefonów komórkowych przy poruszaniu się w sieci.
  • Co dla użytkownika jest najważniejsze na stronie wyświetlanej w telefonie?
  • 0,5 sekundy wystarczy aby zdobyć zaufanie!
17.35 –  Optymalizacja strony w liczbach – ile możesz dzięki niej zarobić?
Joanna Zaleska
Certyfikowany Specjalista Google Ads & Analytics
  • Narzędzia, które pozwalają mierzyć skuteczność naszej strony (Google Analytics, Google Tag Manager)
  • Case study – jak proste zmiany na stronie mogą zwiększyć jej atrakcyjność i przynieść zysk?
17:50 – Czas na kawę i networking. Nie zapomnij zabrać wizytówek!
18.05 – Customer journey – podróż użytkownika po sieci
Grzegorz Zaleski
Certyfikowany Specjalista Google Ads
  • Jakimi drogami użytkownik trafia na naszą stronę?
  • Jak spowodować żeby wrócił?
  • Efekt synergii różnych kanałów.
18.20 –  My vs Konkurencja w Sieci – jak nas widzą, tak nas klikają
Joanna Zaleska
Certyfikowany Specjalista Google Ads & Analytics
  • Jak treść reklamy wpływa na decyzję o odwiedzeniu strony.
  • Czy warto „udawać” w sieci?
  • Obraz czy tekst?
18.35 –  Chcesz zrobić stronę? Myśl o użytkowniku!
Szymon Madzia
Senior Web Deweloper
  • Jak przygotować stronę?
  • Co zrobić, żeby strona była gotowa do pozycjonowania i reklamowania?
  • Nie projektuj strony dla siebie.
  • Strona musi „żyć”!

Prelegenci

Joanna Zaleska

Założyciel i współwłaściciel w firmie Online Partners. Certyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics. Od 12 lat w branży marketingu internetowego. Szczególnie interesuje się tematem marketingu dla e-commerce i efektem synergii różnych źródeł ruchu w sklepie internetowym. Zwolenniczka upraszczania do maksimum procesu zakupu w e-commerce.


Grzegorz Zaleski

Współwłaściciel w firmie Online Partners. Certyfikowany Specjalista Google Ads. W branży Digital Marketing od 5 lat. Najbardziej w swojej pracy lubi ciekawe, złożone projekty z pełnym wykorzystaniem Google Analytics. Najbardziej w swojej pracy nie lubi prowadzenia kampanii reklamowych dla źle zaprojektowanych stron.


Szymon Madzia

Założyciel firmy TODES. Stronami, sklepami internetowymi i dedykowanymi systemami komercyjnie zajmuje się od 8 lat. Certyfikowany specjalista do spraw testowania bezpieczeństwa nowoczesnych aplikacji internetowych. Jego misja to tworzenie nowoczesnych, bezpiecznych i łatwych w obsłudze aplikacji webowych i systemów do automatyzacji procesów.
Zarezerwuj miejse